27 Mart 2014 Perşembe

Patates Salatası Tarifim



Herkese Merhaba,

Bu aralar mutfakla aşk yaşıyoruz, yeni tarifler deniyorum ve çok beğendiklerimi de sizinle paylaşıyorum. Bugün de Patates Salatası tarifim var sizin için. Bildiğimiz klasik patates salatasına benziyor yapılışı ama tadı farklı. Viyana'da Figlmüller Restoran'a gidip orda patates salatası yediyseniz işte o tada çok yakın bir lezzette. Gelelim tarifimize,

3 patates
1 küçük kırmızı soğan
1.5 çorba kaşığı mayonez
1 çorba kaşığı taneli hardal
Kornişon turşusu
Biraz frenk maydonozu
Tuz

Pateteslerimizi haşlıyoruz tabi. Soğanı küçük doğrayıp tuzla ovuyoruz acısı gitmesi için. Patatesleri ve turşuları da doğrayıp tüm malzemeyi karıştırıyoruz. Bu kadar basit. Izgara et ve schnitzel yanında harika olur, afiyet olsun :)

5 yorum:

  1. ellerine sağlık.

    blogdaki yorumunu cevapladım ama kolaylık olması için buraya da yazıyorum ;)

    deseni modeli herşeyi aynı ama niye o kadar pahalı anlamadım. Dresslily'den neredeyse yarı fiyatına aldım

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler. demekki aynı ürünler farklı sitelerden satılıyor, almadan önce iyi araştırmak gerek. Sen de iyi yakalamışsın, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , yeni videolar cekmenizi bekliyoruz, sizi büyük bir zevkle takip ediyorum.Lütfen daha fazla ara vermeyin.
    Sevgiler Nese

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Neşecim, mutlu etti yorumun beni. Aslında video çekmeyi istiyorum ama bu yasaklar keyfimi kaçırdı. Yeni tatilden döndüm biraz hastayım şimdi sesim çıkmıyo :( düzelince hemen çekmeyi düşünüyorum, ayrıca sürpriz bir de vlog gelebilir. Bu arada instagramdan paylaşımlarım hızla sürüyor, takibe al istersen, ilgin için tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Slm , çok çok geçmiş olsun en kisa zamanda inşallah sağlığına kavuşur bizi videosuz birakmazsin.merakla bekliyecem :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil